Friday 9 December 2011

Rindunyeee KUSISS~

Tak tahulah kenapa.. Rindu sangat2 kat KUSISS. Dulu time kat KUSISS 2, cam tak berapa nak hargai keberadaan diri kat situ.. tapi bila da keluar......Waaaa~ Rindu sangat2. Rasa rugi tak manfaat masa 5 tahun kat SMKA Kuala Selangor dengan sebaiknya.

5 Tahun bukan sekejap. Kalau manfaatkan betul2, macam2 boleh buat, macam2 ilmu boleh ditimba. Teringat kat buku 'Apa Ertinya Saya Menganut Islam', dari f0rm 1 saya pandang buku 2 kat mus0lla. Tapi, tangan ni tak pernah dipanjangkan untuk ambil & baca buku 2. Bila rasa nak ambil, tiba2 otak kata 'nanti2 lah.' Then last2.. sampai dah habis f0rm 5, tak sempat nak baca. Waaaa~ cedeyhnyer (t_t)


Banyak sangat pengalaman kat sana.. kalau nak cerita, confirm x muat blog nie..huhuhu. Kat sanalah tempat berdikari, kat sanalah tempat nak hargai kawan2 (yerla, parents xde kat situ..semua bende lau nak minta tolong, mesti cari kawan2), kat sanalah tempat belajar menjadi pemimpin, kat sanalah tempat cakap depan public.. pernah jer buat public speaking kat pentas dataran kejat tu.. cuak k0wt time 2, da la baru f0rm 3..hehehe



Kat KUSISS jugalah bermulanya saya mengenali silat Gay0ng dan saya telah pon menjadi salah se0rang dari ahlinya sejak saya f0rm 2. Sebenarnya saya minat Taekwand0, tapi da silat jer yang ada, s0, join jerla :)
Lagi pon tiada mentera2 yang diajar dalam silat gay0ng. Hanya ada zikir dan ayat2 suci al-Quran sahaja.







Bila kawan2 buat prank nk celebrate birthday girl/boy mmg seronok. Tringat tahun lepas, kawan2 tarik nak bawak msok longkang besar kat padang 2..then kene siram dengan tepung & gula..haha~ membazir jer.Nasib baik tak blg dengan telur.. lagi haru~

Tapi ade jer kawan2 yg kene baling dengan telur..kek p0n ade.haha.. yang kene prank & dituduh mencuri p0n ade gak.. lagi lawak kot. mengam0k birthday boy 2 jadinya. Tapi time 2 saya x j0in la. Da agak da, confirm mengamuk punyalah. Yerla, sape x bengang bila dituduh mencuri, dompet classmate lak 2. Haru jer la rancangan jahat dak2 KUSISS nie. Tapi, ni semuala yang mewarnai kehidupan kami di KUSISS..huhu~




bersambung . . . f0rm-0ne! hehe

No comments: