Wednesday 14 December 2011

F0rm 0ne..hehe~

sambungan rindunyeee-kusiss...



01 Mac 2006.

Waa!! Ni la tarikh keramat. Buat pertama kalinya saya menjejakkan kaki ke 0ztel. & disinilah bermulanya '0ZTEL LIFE'. huhuhu~
Homesick??? hehe~ dalam seminggu la jugak. Ala~ biasala tu, tak pernah berjauhan dengan family.. cuak la gak mule2 tu. Tapi, alhamdulillah akak2 d0rm sumenye baik2..




Bila kat hostel, d0rmmate la segala-galanya. Ingat lagi, lau demam jer, Kak Ayu la yang banyak t0long saya.. Bila saya homesick p0n, dia jugak la yang banyak bagi kata2 semangat kat saya. Kak Anisah p0n bagi saya tumpang tid0r katil dye lau saya demam. Yerla, saya tid0r katil atas, sejuk kowt.. Mana biase tidur pasang kipas. Sekali kat d0rm.. neyh~ 24 jam kipas berpusing, max lak 2. Hailaa~


Yang satu nie memang da jadi satu kewajipan. Cerita Hantu!! huuhuhu~ Akak2 dorm selalu memomok-momokkan kehidupan di 0ztel. & yang paling haru bila akak2 dorm selalu cakap, 'tolong jaga tingkah laku sebab dorm ni keras','dorm sebelah 2 banyak bendenye (sebelah 2 dorm kosong, memang agak seram la gak lau lalu subuh2 tu..huhu)'. Tapi, relax sudaa~ Allah kan ada. Benda 2 p0n makhluk Allah gak, nak wat pe takut ngan makhluk kan..hehe.


& the rest is hist0ry... lalalala~

bersanbung . . .

1 comment:

My Kitchen said...

Salam,

Saya nak tanya ttg SMKA Kuala Selangor, pasir penambang. Anak saya dpt tawaran disitu adakah sekolah ini bagus? Kemudahan nya bagaimana? keputusan periksa2 yg lepas bagaimana?