Wednesday 30 November 2011

Bbq Party Timeee~


Yeay.. 14 Mei 2011 amat bermakna buat aku and dak-dak SKDML batch 20o5.huhuhu~ Bbq Party.Sebenarnya aktiviti ni da lama.Tapi memandangkan aku baru ade blog, s0, aku barula nak tulis kat sini.huhuhu~ Reunion ni kawan aku (Aminuddin) yang rancang & buat kat rumah dia jer.. Wlaupon tempat takde la gempak mane, tapi bagi kitorang semua memang seronok la.. lagi-lagi dapat kump0l ramai-ramai lepas 5 tahun tak bersua muka. Certain jerla 5 tahun tak jumpa p0n..huhu. Rumah dia da la tepi jalan, memang orang yang lalu lalang pandang jerla..hahaha~ ser0nok kot.

 

Khusyuk masing-masing tengah bakar ikan, ayam and bla.. blaa.. blaa.. Yang aku pulak seb0k ambil gambar diorang jer.. haha. (makan jer ta0, tol0ng taknak.. ngee~)


ermm.. ni sebahagian jerla gambar-gambar aktiviti kitorang tu. Yang banyak-banyak selamat dalam pendrive aku jer.. Yerla, mana boleh tayang banyak-banyak.. Over la 2 namenye..huhu..




Lama jugak kitorang punya party tu.. dari pukul 8.00 pm sampaila 11.45 pm.. 2 pon sebab dak-dak pompuan dah bising tak boleh lama sangat.. nanti parents risau.. yerla, parents mana tak risau kalau anak dara diorang keluar dan tak balik-balik rumah padahal dah nak dekat tengah malam tu..


 




"Apabila malam telah datang (setelah matahari tenggelam), tahanlah anak-anak kalian, karena setan bertebaran ketika itu. Apabila telah berlalu sesaat dari waktu 'Isya lepaskanlah (biarkanlah) mereka, tutuplah pintumu, dan sebutlah nama Allah (mengucapkan bismillah)..."
(HR. Al-Bukhari No. 3280 dan Muslim No. 2012). 

Memanglah hadis ni membenarkan keluar waktu selepas isya', tapi kalau dah namanya anak dara tu.. tetap tak manis kalau tengah-tengah malam baru nak balik rumah. So, memandangkan kitorang semua dah tak sabar nak balik, tuan rumah pon ajak kitorang semua ambil hadiah masing-masing ikut nombor yang dah kitorang ambil time mula2 datang tadi. Then, lepas ambil hadiah.. kitorang semua berkump0l dalam rumah and then, lepas buka majlis & baca doa, tuan rumah and beberapa dak lelaki adela cakap-cakap sikit.. ucap terima kasih sebab sudi memeriahkan majlis and blaa..blaa.. blaa....

Haa!! nak tau tak aku dapat hadiah apa??? Jeng..jeng..jeng.. hehehe~ hadiah aku nombor 23 32 sebenarnya. Dari lelaki rasenya...

 

Haa hahaha~ ni la hadiah-hadiah yang aku dapat. Thanx ea :) Topup free 2..







No comments: